تعریف هـدایای تبلـیغاتی عـبارت است از وسایلی که برند یا شرکت عـرضهکننده محصول را در ذهن مـشتری حـکاکی کند و برای مـخاطب یادگار مـاندگاری باشد تا خـدمات سازمان مذکور را از یاد نبرد. مزایای اهداء هدایای تبلیغاتی در عرصه بازارهای رقابتی را میتوان بهاختصار در این موارد بیان کرد:
1- جلب اعتماد و احترام و ایجاد احساس آرامش و صمیمیت در مشتری
2- از بین بردن پیشزمینههای ذهنی منفی مشتری
3- کمرنگ کردن اعتقاد روابط برحسب کسب سود در بین طرفین
4- ماندگار کردن خاطره دیدار در ذهن و حافظه مشتری
5- حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید
هدایای تبلیغاتی در رونق کسب و کار و افزایش میزان درآمد نقش بسیار مهمی دارند. با ارائه هدایای تبلیغاتی شما به مشتریان خود یادگاریهایی كاربردی را هدیه میدهید كه می توانند با حفظ و نگهداری و استفاده مستمر از آن كالاها، خدمات و نام و نشان تجاری شما را همیشه به یاد داشته باشند.
انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، به کارگیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.
انواع هدیه تبلیغاتی
1- خـودکار، روان نویس، لیوان و جاسـوئیچی: از رایج ترین هدایای تبـلیغاتی هستند. برای تـبلیغات کوتاه مـدت، تبلیغ در نمایشگاه ها و ارائه به عـموم مخاطبان بسیار مناسب است.
2- کیف دستی: مناسب فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که بیشتر به مشتریان ثابت تقدیم می شود.
3- فلش مموری: در قالب های خاص به طور مثال به شکل لوگوی شما قابل تهیه بوده و درظرفیت های مختلف قابل ارائه است.
4- ست های چرمی و فلزی: از سری هـدایای تبلیغاتی لوکس هـستند که شرکت ها برای مدیران شرکت های همکار خود در تعداد محدود تولید می کنند.
5- مالتی مدیا: کلیپ ها و سی دی های مالتی مدیا جهت مـعرفی خدمات تهیه می شود و در نمایشگاه ها به عموم تحویل داده می شود.
6- سررسید: سرسید از جمله پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است که در مدل ها، جنس ها و ابعاد مختلف عرضه می گردد.
7- تقویم: تقویم ها در طرح ها، اندازه ها و رنـگ های مـخـتلف ارائه مـی شود.
8- ساعت: انواع ساعتهای تبلیغاتی مانند ساعت دیواری، ساعت رومیزی، ساعت های مچی زنانه و مردانه، ساعت های فانتزی، ساعت های عقربه دار و ساعتهای دیجیتال و انواع ساعتهای دیگر که میتوان مطمئن بود که برند و لوگوی شرکت بارها و بارها و حتی برای سالها دیده و تکرار خواهد شد.
9- بادکنک: بادکنک های تبلیغاتی، هدیه ای جذاب بوده و به برگزاری با شکوه تر، زیباتر و شادتر مناسبتهای مختلف کمک می کند. بادکنک یکی از بهترین ابزار تبلیغاتی با بازدهی بالا به لحاظ گستردگی عملکرد بازاریابی اثرگذار و کارآمد، نسبت به هزینه پایین آن به حساب می آید.
10- تندیس های کریستالی: استفاده از تندیس های کریستالی یکی از جدید ترین راه های تبلیغات شرکت ها و موسسات مدرن است. تندیس های کریستالی با شفافیت و کیفیت بالا بهترین گزینه برای نمایش لوگو و شعار های تبلیغاتی است و چاپ عکس مخاطبان و شخصی سازی این تندیس ها در واقع نقطه تمایز این هدیه تبلیغاتی است.
از دیگر هدایای تبلیغاتی می توان به پاور بانک، جعبه تبلیغاتی، لوازم اداری، ماگ و هدایای دیجیتال اشاره کرد.
خدمات ما
1- شناسایی مخاطبان و مشتریان کالا و خدمات سازمان
2- مشاوره اختصاصی جهت انتخاب هدیه مناسب و مرتبط
3- طراحی و آماده سازی هدایا مبتنی بر ایده پردازی در خصوص محصولات و یا خدمات خاص سازمان
4- چاپ، حک و بسته بندی انواع هدایای تبلیغاتی
5- تولید هدایای تبلبغاتی در کوتاه ترین زمان ممکن
لطفا در صورت تمایل جهت هم اندیشی در خصوص فعالیت های رسانه ای، از اینجا وارد لیست زمان های مشاوره شده و یک وقت 30 دقیقه ای برای مشاوره اولیه رزرو نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 02188515150 تماس حاصل نمایید.
جهت دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.
