هدف دپارتمان آموزش کلینیک مدیریت دکتر میدانچی، ارائه آموزش های مدیریتی و مهارتی با استفاده از محتوای به روز و با توجه به نیاز های جامعه است.
دپارتمان آموزش کلینیک مدیریت دکتر میدانچی دوره های آموزشی خود را تحت نظارت و صدور گواهینامه های داخلی (مرکز آموزش های آزاد دانشگاه تهران) و خارجی (سازمان یوروسرت) برگزار نموده و مجموعه های یاد شده با ارائه مدارک رسمی خود، کیفیت دوره های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی را تایید خواهند کرد.
ما معتقدیم که آموزش هایمان روی کیفیت زندگی و کسب و کار و درآمد و پیشرفت شما تاثیر می گذارد و مدارک اعطا شده نیز به عنوان تاییدی رسمی برای ارتقا موقت شغلی و رزومه پژوهشی شما کمک شایانی می نماید و همچنین آموزش هایمان بهبود ملموسی در کیفیت زندگی و کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد.
دپارتمان آموزش کلینیک مدیریت دکتر میدانچی اثربخش ترین شکل یادگیری را یادگیری پیوسته و مستمر می داند. از این رو معتقدیم همه دانش پژوهان، عنصر دائمی خانواده بزرگ کلینیک مدیریت دکتر میدانچی خواهند بود و ما بارها و بارها افتخار میزبانی ایشان را خواهیم داشت.
چرا شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی لازم است؟
مدیران خوب همواره ساخته شدهاند، هیچکس مدیر به دنیا نیامده بلکه مهارتهای لازم را در طول زمان کسب کرده و به شخصیتی تبدیل شده که توانایی اداره کردن یک مجموعه را دارد. اگر در حال حاضر مدیر یک سازمان یا بخشی از آن هستید و میخواهید عملکردتان را بهبود ببخشید یا اگر در آغاز راه و به دنبال یادگیری مهارتهای لازم برای مدیریت هستید، شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی قطعا به شما توصیه می شود.
با شرکت در این دوره ها میتوانید از مزایای مختلفی برخوردار شوید که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره میشود:
1- بالا رفتن میزان کارآیی
یک مدیر خوب میتواند با ایجاد حس همدلی با اعضای تیمش، کاری کند که تمام تیم از جان و دل برای موفقیت مایه بگذارند. این مسئله با استفادهی موثر از هوش هیجانی توسط مدیر، اتفاق میافتد. دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی می تواند هوش هیجانی شما را پرورش دهد و همراهی منطقی با اعضای تیم را به شما بیاموزد و در نهایت به بالا رفتن بهرهوری و کارآیی خود شما و همه اعضای تیم کمک خواهد کرد.
2- نگه داشتن اعضای تیم
حدود 75 درصد از کسانی که شغلشان را ترک میکنند، با کاری که انجام میدهند مشکلی ندارد. مشکل این افراد با مدیرشان است. با شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی میتوانید کمکم تبدیل به مدیری شوید که اعضای تیماش نسبت به او وفادار هستند، این مسئله باعث میشود هزینههای جذب و آموزش افراد جدید بسیار پایین بیاید.
3- پیدا کردن موثرترین سبک مدیریتی
مدیریت یک علم است؛ علمی که سبکههای مختلفی برای اجرای آن وجود دارد. دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی به شما این امکان را خواهند داد تا با این سبکها و مزایا و معایب هرکدام آشنا شوید. در نهایت شما باید به سبک مدیریتی شخصی خودتان برسید؛ سبکی که با ویژگیهای شما سازگار و برای اعضای تیمتان مناسب باشد.
4- افزایش توانایی تصمیمگیری
یادگیری مهارت های علم مدیریت که از شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی حاصل میشود، به شما کمک خواهد کرد تا بهتر تصمیم بگیرید، تصمیمات یک مدیر خوب باید بتواند تمام اطلاعات لازم را دربربگیرد و براساس آنها تصمیمی عاقلانه اتخاذ شود. اگر شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی به شما در اتخاذ درست حتی یک تصمیم کمک کند، قطعا خالق ارزش بزرگی بوده اید.
5- آشنایی با مدیران دیگر
ساختن یک شبکهی ارتباطی حرفهای از مدیران همرده، اتفاقی است که با شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی کلینیک مدیریت دکتر میدانچی رخ میدهد، شما میتوانید از نظرات این افراد درمورد موقعیتی که در آن هستید، استفاده کنید. معمولا کسانی که از بیرون به یک موقعیت خاص نگاه میکنند، به دلیل بیطرفیشان میتوانند مشکلات را راحتتر تشخیص دهند و در یافتن راهحل کارگشا باشند.
سرفصل ها:
1- توانایی سنجش و اندازه گیری مفاهیم مرتبط
2- تحلیل کاربردی مفاهیم
3- کارگاه عملی شبیه سازی مفاهیم
عناوین:
1. طراحی مدل کسب و کار
2. دانش و مهارت های رهبری
3. آینده پژوهی
4. استراتژی های بازاریابی
5. مدیریت استراتژیک
6. مدیریت بازاریابی
7. مدیریت کیفیت
8. مدیریت ارتباط با مشتری
9. مدیریت تجربه
10. مدیریت آموزشی
11. مدیریت سیستم های اطلاعاتی
12. مدیریت ایمنی
13. مدیریت بحران
14. مدیریت استرس
15. مدیریت پروژه
16. مدیریت تحول
17. مدیریت زنجیره تامین
18. مدیریت ریسک
19. مدیریت تولید
20. مدیریت رسانه
21. مدیریت بیمارستانی
22. مدیریت دانش
23. مدیریت دولتی
24. مدیریت اجرایی
25. مدیریت تبلیغات
26. مدیریت منابع انسانی
27. مدیریت مالی
28. مدیریت تکنولوژی
29. مدیریت ذهن (تئوری انتخاب)
30. مدیریت تربیت بدنی
31. مدیریت گردشگری
32. مدیریت ارزش
33. مدیریت تشریفات
34. مدیریت خدمات پس از فروش
35. مدیریت برند
36. خلق برند
37. هویت یکپارچه برند
38. برند سازی شخصیت
39. برنامه ریزی استراتژیک
40. مهندسی فروش (تکنیک های فروش)
41. بازاریابی بین الملل
42. بازاریابی چریکی
43. بازاریابی عصبی
44. تحلیل رفتار مصرف کننده
45. تحقیقات بازار
46. تکنیک های فروش تلفنی
47. تکنیک های فروش بازار گرم
48. تجارت الکترونیک
49. مهندسی استارتاپ
50. خلاقیت و نوآوری
51. اصول حسابداری
52. بودجه بندی جامع
53. کارآفرینی
54. حقوق تجارت
55. ثبت شرکت
56. روش تحقیق
57. مقاله نویسی
58. نگارش کتاب
59. نگارش پایان نامه
60. ارتباطات
61. اصول و فنون مذاکره
62. هوش هیجانی
63. زبان بدن
64. فن بیان، سخنوری و اجرا
65. طراحی قراردادهای کسب و کار
66. طراحی باشگاه مشتریان
67. مکاتبات تجاری
68. روانشناسی سازمانی
69. روانشناسی مشتری
70. پدافند غیرعامل
لطفا در صورت تمایل برای ثبت نام در کارگاه ها و همایش های آموزشی دوره پیشرفته، اینجا را کلیک نمایید.
لطفا در صورت تمایل برای مشاوره درخصوص دوره ها و کارگاه های آموزشی ، از اینجا وارد لیست زمان های مشاوره شده و یک وقت 30 دقیقه ای برای مشاوره اولیه رزرو نمایید و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 02188515150 تماس حاصل نمایید.
